celinaspuh

Direktlänk till inlägg 3 februari 2012

Dagen<3

Av Celina - 3 februari 2012 20:31

Hejsan<3


Nu sitter jag här med lille brosan, mormor, farmor, farfar och morfar, och tittar på tv, äter popcorn och choklad. Ganska lyx vaa??;)


I dag var det skola som vanligt, slöjd först, sen matteprov och efter det lunch och rast och sist men inte minst klasstimme! Klasstimme är en fyrtio minuters lång lektionspass där en grupp på fyra personer i klassen ordnar och planerar lekar och aktiviteter för resten av klassen. Och i slutet brukar dom också bjuda på fika:) haha! 


Ja vi slutade tjugo över ett. Sen blev det hem och en kompis. Vi spelade twister med lillebror. Och ja allt leder till nu. Jag ska försöka lägga in ett videoinlägg imorgon också!<3


Läs, kommentera och ställ frågor<3 ;)


/Celina

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Presentation


Hejsan!
Jag heter Celina. Jag älskar Nalle Puh! det kanske man ser på namnet men... kolla mina videosar för lite mer information.
Hejpåer! ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards